17 maja 2013

od stycznia do maja czyli ile spadło mi z mojego flaka + FOTO!

Dawno nie robiłam zdjęć porównawczych. W zasadzie w innych partiach ciała jak brzuch nie zauważyłam większej przemiany. W dalszym ciągu marzą mi się hantle, niestety ciągle kasa przeznaczana jest na coś innego...a to nowe buty dla dziecka, a to jakaś niedopłata za prąd, a to przyszła zbyt mała wyplata. Z wywieszonym jęzorem patrzyłam ostatnio na zestaw hantli w decathlonie, gdybym mogła usiadłabym po turecku i głaskałabym je tam (a nóż widelec znalazłby się jakiś ofiarodawca). Niestety, skończyło się na ślinotoku, po dotykaniu i pomachaniu. Nie mówiąc o tych pięknych ketlach które stały obok i aż krzyczały: "weź mnie stąd! zabierz!, chcemy do domu, home, sweet home" oj wzięłabym je, wzięła.

W zasadzie to bloga zaczęłam pisać w styczniu. Jest to chyba dobry moment na pokazanie co zrobiłam w tym czasie. Tak jak mówię, skupiam się najbardziej na zwisie pociążowym.
W tym czasie wykonywałam 3 tygodnie Insanity (poległam psychicznie)  z moim 2x4kg obciążeniem trening obwodowy (ogólno-rozwojowy), parę ćwiczeń z zuzką, Chodakowską, PowerWorkout i inne.
Kwiecień był miesiącem totalnego obijania się, Maj natomiast to miesiąc z rolkami i lekkimi modelującymi ćwiczeniami z mel b.
Ostatnio sporo mam na głowie, dużo myślę, brakuje mi doby, dlatego też tak zaniedbuje bloga i czytelników przez nie odpisywanie zawsze. PRZEPRASZAM.

Także....04.01.2013-15.05.2013



Ja jestem dumna.

Agnieszka.


13 komentarzy:

  1. wow tez bym była dumna :)
    niektorym moze sie wydawac że po takim czasie efekty powinny być lepsze, ale niech sobie wyobrazą jak bedziesz wyglądać za kolejne 5 miesięcy, a potem za rok !! :) SUUPER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy to mnie nie interesują, ważne,że ja jestem zadowolona i mąż który wspiera mnie :)

      Usuń
  2. Agnieszko, czyli nie polecasz kremów do twarzy Perfecty? Bo ja własnie zastanawiam się nad kupnem kremu nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem dumna z Ciebie! Wow, dziewczyno!
    Robisz szał! (:
    Gratuluję wytrwałości! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje! swietna robota !

    OdpowiedzUsuń
  5. super efekt, gratuluje!!! powinnaś się z większą liczbą kobiet podzielić swoimi sposobami, jak sie sprężysz, to do dziaiaj jest konkurs na mojanowafigura.pl/blogerki o dbaniu o siebie a zgarnąć można weekend w spa. jak się zdecydujesz, to będę trzymać kciuki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "inspirowany naszym portalem" no jakoś suplmenty Figura mnie nie przekonują także konkurs zdecydowanie nie dla mnie. :)

      Usuń
  6. koniecznie sie zdecyduj, konkurs idealny dla ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz z czego być dumna, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski masz teraz brzuszek ! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jaki tu zostawiasz jest dla mnie bardzo cenny. To Ty pomagasz Tworzyć mi ten blog.
Dziękuje za wpis.

Get In Touch