19 maja 2013

Bo z wózkiem też można na rolkach jeździć. + foto

kto powiedział,że na rolkach nie można jeździć z wózkiem? :)








Dziś wstałam z niezbyt dobrym humorem, wczorajsza mała kłótnia z narzeczonym i dziś skwaszone buzie zmotywowały mnie do zabrania plecaka,rolek i pognania na moją trasę. Pogoda była przepiękna, słoneczko mocno grzało. Nieźle się spociłam jadąc pod wiatr który dziś dał czadu. 
Jechałam dosyć szybko, w uszach grał Linkin Park naprzemiennie z Lacuna Coil, ta muzyka dodawała mi poweru, czułam się wolna, spokojna i zadowolona.
W pewnym momencie miałam ochotę głośno krzyczeć by wyrzucić z siebie to wszystko co siedzi. Jechałam z wielkim rogalem na buzi. Zdyszana wróciłam do domu. Było mi lepiej. 


Fajnie jest sobie odreagować złość w taki sposób, jeszcze 10 lat temu jedynym sposobem na nerwy moje było szkło i cięcie się. 
Dojrzałam. 

A.


ps. Dziękuje Wam za bardzo mile komentarze pod wcześniejszą notatką, to dla mnie bardzo ważne :)

8 komentarzy:

  1. Super! Towarzyszce na pewno się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo. od 2 tygodni już chodzimy i naprawdę jest super. bałam się,że nie będzie jej się podobać, ale na tej trasie biegnie obok tor no i pociągi....mała jest zachwycona

      Usuń
  2. szklo to zart prawda? !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Ciężko przechodziłam okres dojrzewania, miałam dużo problemów z którymi sobie nie radziłam. Teraz ten etap jest za mną już

      Usuń
    2. Kurcze! To jakaś masakra, okropnie Ci współczuję. Dobrze, że to już za Tobą i teraz patrzysz na życie bardziej racjonalnie.

      Usuń
  3. Ja na nerwy się objadałam, teraz biegam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam kiedyś taką parę jeździli na rolkach ze swoim dzidziusiem w wózku, wyglądali obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na spacer z maleństwem i ruch :) ogólnie uwielbiam rolki

    podobno 30 day shred tez obciazało kolana ale jakos tego strasznie nie odczuwałam a jesli juz cos mnie bolalo to smarowalam mascia i przechodzilo :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jaki tu zostawiasz jest dla mnie bardzo cenny. To Ty pomagasz Tworzyć mi ten blog.
Dziękuje za wpis.

Get In Touch