21 marca 2013

słodki poranek czyli owsianka z bananem i musem jabłkowym

Przepis może nie wydać się bardzo dietetyczny przez mleko 3,2% i mus jabłkowy który był słodzony. Jednak bardzo lubię z córką takie śniadanka własnie. Są pyszne,słodkie i sycące.

PRZEPIS

  • szklanka mleka ( w tym wypadku miałam w lodówce 3,2% )
  • 5 łyżek płatków górskich
  • cały banan
  • 2 łyżeczki musu jabłkowego (ja robię sama, jabłka z dodatkiem cukru, bez cukru zwyczaj mi słoiki nie wytrzymują zbyt długo)
  • łyżeczka zarodków pszennych firmy KUPIEC
  • śliwki suszone (kupione w biedronce, 100 gram za 2 zł. Są pyszne! mokre i mięsiste)
Mleko gotuje z płatkami, odstawiam na chwilę,żeby jeszcze przesiąkły mlekiem, dodaje banana, mus jabłkowy (mogą być świeże jabłka starte na tarce, taką wersję też robię, smak jest wtedy bardziej kwaskowaty) wszystko blenduje. Na koniec dodaje zarodki pszenne, bądź siemienie lniane. 
Śliwki układam na koniec.

SMACZNEGO!

Może nie wygląda zbyt apetycznie, ale zapewniam,że smakuje przepysznie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jaki tu zostawiasz jest dla mnie bardzo cenny. To Ty pomagasz Tworzyć mi ten blog.
Dziękuje za wpis.

Get In Touch