8 marca 2013

aktualny stan figury FOTO

2lata i 2miesiące po cesarce.





Tak było w lipcu 2012

13 komentarzy:

  1. wg mnie duza zmiana :) super widac że pracujesz nad soba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super, po cesarce wszystkie procesy powrotu do względnej "normalności" zachodzą trudniej, dlatego ogromnie Ci gratuluję :)
    Siłowy i Zuzka to dobry wybór, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje za te słowa, to bardzo dla mnie motywujące

      Usuń
  3. dużo zmiana! :) trzymaj tak dalej a na pewno będziesz z siebie zadowolona i dumna!

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam Cię! niesamowite postępy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! ciągle walcze :)

      Usuń
    2. tak, moje hantle to hantle bitumiczne. kupiłam zestaw 2x10kg.

      Usuń
    3. Agnieszko, powiem tak: cena zachęca bo bitumiczne nie są drogie ale miejsca zajmują faktycznie. Jeśli miałabym kupować drugi raz, to poczekałabym trochę, nazbierała więcej pln i kupiła żeliwne. Ale na te nie narzekam, również dobrze mi się z nimi ćwiczy:) i nie obijają mi paneli.

      Usuń
  5. dziękuje ci bardzo za opinię stwierdzilam że puki co będę telefon podczas biegania używała i chowała go do wewnętrznej kieszeni kurtki a potem coś wymyslę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow zmiany i to jakie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jaki tu zostawiasz jest dla mnie bardzo cenny. To Ty pomagasz Tworzyć mi ten blog.
Dziękuje za wpis.

Get In Touch