8 stycznia 2014

Full Body Workout - Kettelbells

Postanowiłam zrobić mix ćwiczeń ogólnorozwojowych z użyciem Kettlebells.


Zanim przystąpisz do zrobienia jakiegokolwiek z ćwiczeń dobrze jest abyś przećwiczyła parę razy prawidłową postawę danego ćwiczenia  przy lustrze, bo bardzo łatwo zrobić sobie krzywdę.


Każde ćwiczenie rób przez 60 sekund. Odpoczynek między każdym ćwiczeniem 10sek
Zrób 2-3 rundy ( w zależności ile masz siły) między rundami zrób minutową przerwę na łyk wody.




Pamiętaj o rozgrzewce i rozciąganiu!!!




klikając w dane ćwiczenie przekieruje Was do filmu instruktażowego. 

                                                  Turkish get up (prezentacja tego filmu mnie rozwala, zobaczyłam go u Agnes na blogu) 


Polecam skorzystanie z tego czasomierza. KLIK
Zrób i daj znać jak ci się podoba. :)


27 komentarzy:

  1. Cieszę się, że to wystawiłaś- bardzo mi się przyda to zestawienie właśnie teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak pomyślałam o Tobie i naszej ost. rozmowie odnośnie ćwiczeń, także jak się dziele to już ze wszystkimi :)

      Usuń
    2. Też się podzielę swoimi ćwiczeniami- muszę odnaleźć wenę- rozumiesz, prawda? :-)

      Usuń
    3. oszywiście, wszystko zasie w swoim czasie :)

      Usuń
  2. O właśnie,przyda mi się teraz taka propozycja,bo jakoś ostatnio się zagubiłam trochę i nie wiem co teraz wykonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, konkretny zestaw :) Muszę ogarnąć wreszcie tą ósemkę, bo wygląda ciekawie ale skomplikowanie jednocześnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę próbowała:-). Kettle prowadzę od niedawna. Na razie grupy podstawowe tylko 1 x na dwa tygodnie. Kettlebell swings; russian twist; pushups!; lunges; początki 8-semki! ; Sumo Dead Lift High Pull :-) Chętnie wypróbuję Twój zestaw! Wygląda naprawdę mocno;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już próbowałam- jest mocny :-)

      Usuń
    2. najbardziej to mi ósemka przypada do gustu i oczywiście swings.

      Usuń
    3. Na mnie wrażenie zrobił Goblet squat: pierwszy raz miałam z nim styczność i zostaje dorzucony do moich ulubionych ćwiczeń.

      Usuń
    4. co by poślady były jędrniejsze :D

      Usuń
    5. Oj tak, goblet jest spoko i straszny jednocześnie :P Przypadkiem trafiłam na niego jakiś czas temu i jest już w moim kettlowym zestawie ulubieńców :) A polecacie może jakieś fajne ćwiczenia z kettlem na brzuch?

      Usuń
    6. To co Agnieszka zaproponowała: Russian Twist, dało mi po brzuchu wczoraj :-)

      Usuń
    7. Niestety w russianach cierpi moja kość ogonowa :P

      Usuń
  5. Kettlebell swings; russian twist; pushups!; lunges; początki 8-semki! ; Sumo Dead Lift High Pull :-) - to jest nasz klubowy zestaw;-). Do tego dołączam jeszcze abs: crunch - bez i z kettlem trzymanym w dłoniach przy klatce piersiowej , zwykłe rowerki bez obciążenia, pajace- cardio przerwa, zwykłe przysiady z kettlem w dłoniach, pompki na triceps na stepie, v-crunch( bez kettla):-). Świetny jest Turkish get up ;-). Ona musi być raczej niska:-). Nie dał by rady z dziewczyną 180cm! Mocny facet:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakim mieście prowadzisz zajęcia?

      Usuń
  6. To co piszesz jest profesjonalne,
    ale także w sposób bardzo interesujący i przyjemnie się go czyta.
    Dodam Twojego bloga do listy najlepszych blogów
    http://blogi-o-odchudzaniu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. 8kg jak narazie jest to bardzo optymalne obciążenie dla mnie,w niektórych ćwiczeniach nawet za lekkie ale dokładając sobie serii danego ćwiczenia jest ok :)

      Usuń
    2. właśnie czytałam gdzieś, że 8 kg to dobre obciążenie, więc pewnie jak się na niego zdecyduję wybiorę taki : )

      Usuń
  8. Bardzo Ci dziękuję za ten wpis. Jestem na etapie kupowania kettla, a ten program treningowy jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy,że przydał się wpis :)

      Usuń
  9. A ja mam pytanie być może z serii głupich - ćwiczenia, w których pracuje jedna strona, mam robić 2x30 s bez przerwy czy 60 s na jedną stronę, a potem 60 s na drugą?
    I nie do końca skumałam ten goblet squat - rozumiem, że mam robić przysiady, a nie siedzieć w kucki przez minutę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma glupich pytań :)
      tak, 60sek na stronę każdą
      i tak, przez 60 sek robisz przysiad, nie tkwisz kucając :D

      Usuń
  10. Też uwielbiam ćwiczenia z kettlebells

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jaki tu zostawiasz jest dla mnie bardzo cenny. To Ty pomagasz Tworzyć mi ten blog.
Dziękuje za wpis.

Get In Touch