25 sierpnia 2014

TOP 3 AKTYWNEGO I ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA. NOMINACJA OD AGNESBLOG

Agnes nominowała mnie do zabawy TOP 3 AKTYWNEGO I ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA czyli 3 rzeczy "które cię uszczęśliwiają, nadają sens twojemu życiu lub są cechami osobowości, które dzięki aktywności są obecne w twoim życiu."

ROWER

Nie wyobrażam sobie życia bez roweru. Rower to moja miłość. Rower towarzyszy mi od dziecka. Mogę jechać i jechać i jechać i nie nudzi mi się to. Z racji tego,że nie posiadam prawa jazdy (jeszcze) gnam rowerem gdzie się da :) Nie patrzę za bardzo na design chociaż kiedyś na pewno zrobię sobie tak jak chcę.

Uwielbiam jeździć z naszym dzieckiem, dodaje mi dodatkowe obciążenie :)



CÓRKA


Największy dar i miłość. Ona nadaje sens mojemu życiu, dla niej się zmieniam,uśmiecham i idę przez życie jako lepszy człowiek.Ona mnie też napędza do tego abym dbała o siebie, była zadbaną mamą. Staram się jej przekazywać zamiłowanie do sportu i zdrowego jedzenia. Agnes wie jaka z niej mała agentka i jak chętnie trenuje z mamusią :) młode pokolenie fit girl :D





JEDZENIE


Nie da się ukryć. Kocham jedzenie. Kocham jeść, lubię gotować. Chętnie odkrywam nowe rzeczy w kuchni. Uczę się gotować każdego dnia. Lubię zachwycać męża czymś nowym a jeszcze lepiej jak mu smakuje. Zależy mi aby nasza kuchnia była zdrowa i urozmaicona. Lubię proste posiłki. 






Te 3 rzeczy dają mi szczęście w życiu. Jak widać...wiele mi nie potrzeba :)

Zachęcam i Was do tej zabawy :)


8 komentarzy:

  1. Ja ostatnio też polubiłam rowerek, ale stacjonarny, jakoś nie lubię zwykłego. :)
    A jeść też kocham! :)

    Zapraszam w wolnej chwili. :)
    http://idzpocwiczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za udział w zabawie :*
    Dawno nie jeździłam na rowerze, ojjj bardzo dawno...trzeba spróbować czy się nie zapomniało ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię pomykać na rowerze. Tyle, że obciążenie już pomyka na swoim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ta Twoja córeczka nie da się ukryć i fajnie, że dzielisz się z nią pasją : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna akcja sama z chęcią wzięłam bym w nim udział:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta Twoja fit córcia :D Ostatnio odkryłam, jak tęskniłam za jazdą na rowerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak! jedzonko! też je wpisałam w moim poście o top 3
    żyję po to aby jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rower jest czymś wspaniałym, mamy momenty, że podczas jazdy musimy włożyć więcej wysiłku w pedały, a mamy takie momenty, że tylko wiatr w włosach i to zróżnicowanie jest właśnie wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jaki tu zostawiasz jest dla mnie bardzo cenny. To Ty pomagasz Tworzyć mi ten blog.
Dziękuje za wpis.

Get In Touch