28 marca 2013

15min Extreme Fat Burning Home Workout

Krótko i na temat....znaleziony w sieci trening interwałowy.
Dziś zrobiona tylko jedna runda, nie miałam jakoś weny do robienia trzech mimo,że lekko podniecona byłam tym treningiem. Córka współpracować nie chciała. Marudziła, dąsała się a po całym dniu to ja jestem marudna i dąsam się. Więc nie! Nie będę robić na siłę.
Jednak jutro wskakuje rano w leginsy i daje powera.

Plan:
Full body exercise (20 sek aktywnie, 10 sek odpoczynek) x2

Upper Body exercise ( (20 sek aktywnie, 10 sek odpoczynek) x2

Lower body  exercise (( (20 sek aktywnie, 10 sek odpoczynek) x2

Cardio  exercise (( (20 sek aktywnie, 10 sek odpoczynek) x2

Core exercise (( (20 sek aktywnie, 10 sek odpoczynek) x2


Trzy rundy  do wykonania. 




Przejrzałam parę innych filmów tego kolesia i spodobały mi się aczkolwiek w niektórych ćwiczeniach mam wątpliwości czy on je dobrze wykonuje...chociaż...ze mnie lekki laik więc ja się nie znam.


Zapraszam :)
A

1 komentarz:

Każdy komentarz jaki tu zostawiasz jest dla mnie bardzo cenny. To Ty pomagasz Tworzyć mi ten blog.
Dziękuje za wpis.

Get In Touch